23

nedjelja

ožujak

2008

Gdje se to zapravo zbiva

Pozz! Sigurno se već pitate kako sam malo usporio sa postovima s obzirom da sam ona prva dva tjedna svog bloga pisao skoro svaki dan, al' pošto ja pišem o svijetu Harry Pottera, tu bar ne manjka materijala. Hehe... Tako sam ja malo "kopao" po internetu i naišao na zanimljive slike lokacija snimanja Harry Pottera i odlučio ih objaviti na blog...

Evo, prva lokacija na koju sam naišao je Hagridova koliba(Hagrid's hut). Ona se nalazi u dalekoj Škotskoj, "Bogu iza nogu". Naravno ja pričam o originalnoj Hagridovoj kolibi, a tu su dakako "kopije" odnosno, umjetno napravljene u studiu... Inače mala je, ali dovoljna za Hagrida...


Hagridova koliba(Hagrid's hut)


Kad sam već kod Škotske onda treba spomenuti i veliki most preko kojeg svake godine prolazi Hogwarts Express. Tamo nisu snimane neke duže scene osim u drugom djelu gdje su Harry i Ron putovali letećim automobilom iznad tog mosta.


Most za Hogwarts Express


Slijedi jedna lokacija koja me jako začudila po mjestu snimanja. Ovo je dakle učionica za transfiguraciju čije satove predaje prof. Minerva McGonagall. Začudilo me to da nije snimano ni u "Hogwartsu" ni na Oxford sveučilištu gdje su također snimane neke scene iz Hogwartsa, nego u nekoj katedrali u Londonu.


Katedrala u Londonu odnosno učionica transfriguracije u Hogwartsu


Vanjske snimke Hogwartsa većinom su snimane u jednom drvenom dvorcu blizu Londona(Alnwick Castle), a unutrašnje u muzeju Lacock Abbey, također u Londonu.


Alnwick Castle



Lacock Abbey izvana



Unutrašnjost Lacock Abbeya


Također jedna dobro poznata lokacija je King Cross, gdje se nalazi peron 9 i 3/4 i odakle svake godine točno u jedanaest sati prijepodne polazi Hogwarts Express. Nije puno korišten za snimanje, ali kad treba, tu je.


King Cross, London


To je to što se tiče poznatih lokacija snimanja, ali ja sam pronašao i neke slike sa regularnog snimanja...


Harry Potter i Red Feniksa



Harry Potter i Red Feniksa



Harry Potter i Princ miješane krvi


Nadam se da vam se svidio ovaj post, jer stvarno nije bilo lako naći te slike. Hehe... Pošto su sad praznici novi post stiže uskoro, zato redovito posjećujte moj blog i nećete ništa propustiti. Btw, sretan Vam Uskrs!