10

ponedjeljak

ožujak

2008

Dumbledore je gay?

Nedavno sam čuo vijest od koje sam puko od smijeha. Navodno, Michael Gambon odnosno glumac koji u Harry Potteru tumači Albus Dumbledore, je gay. Nisam ga tako smatrao i kada sam čuo za to isprva mi je bilo jako smiješno jer sam njega upozano korz Harry Pottera kao čvrstog lika, kao pravog muškarca koji je uvijek znao odgovor na sve. Unatoč tome on će za mene uvijek biti onaj stari Dumbledore...



Na pitanje jednog sudionika skupa u Carnegie Hallu u New Yorku "Je li Dumbledore našao istinsku ljubav?", spisateljica J.K. Rowling odgovorila je "Dumbledore je gay". Objasnila je kako je slavni čarobnjak bio zaljubljen u svojeg suparnika Gellerta Grindelwalda, kojeg je pobijedio u borbi dobrih i zlih čarobnjaka. Dodala je kako je ljubav prema Grindelwaldu za Dumbledora bila velika tragedija. Rekla je i kako je morala intervenirati kad je redatelj šestog filmskog nastavka o Harryju Potteru htio zaljubiti Dumbledorea u jednu učenicu. Svašta... Eto toliko iz svijeta Harry Pottera za sada... Hehe...