06

nedjelja

travanj

2008

Funny pictures

Photoshop i i ostala digitalna pomagala za obradu digitalnih fotografija, danas čine čuda. Ja osobno koristim Photoshop i sl., ali ovakve slike koje slijede, jako teško da bih napravio. Prosudite sami...

Na prvoj slici su Draco Malfoy i Harry Potter. Kao likovi se mrze i nisu u dobrim odnosima, ali na ovoj slici je to sasvim suprotno... Ima nekoliko verzija ove slike, ali ova mi je najbolja.


Draco Malfoy i Harry Potter


Ovu sliku kad sam prvi put ugledao, skoro sam puknuo od smijeha. Pravi punkeri, nema šta.


Punkeri, Harry, Hermione i Ron


Dobro nam je poznato da Ralph Fiennes koji glumi Lorda Voldemorta na filmu ima digitalno uklonjen nos, ali nismo znali da Gergoe Bush također glumi.


George Bush(Lord Voldemort)


Slika koja slijedi prikazuje Hermionu u vrlo lošem stanju. Na slici je malo začuđena, ali ima i razloga. Jadna Hermione.


Bekana Hermione


Ovo su bile slike koje su namjerno napravljene pomoću nekog programa, ali slijedeće slike nisu namjerno napravljene nego su se zapravo dogodile.

Svi mislimo kako je Hermione, marljiva, pametna i draga cura, ali u privatnom životu Emma svašta radi pa čak i malo pije. No mi joj ne zamjeramo... Slatka je ovako i onako.


Emma Watson na jednom partyu


Isto tako Harryev pogled zna malo zalutati, pa je tako na premjeri filma Harry Potter i Red Feniksa malo zalutao u Hermionin grudnjak. Sram ga bilo... Čak sam vidio istu ovu sliku samo je na na njoj pisalo: "Harry, posluži se štapićem!"


Harryev zalutali pogled

Ja sam se dobro nasmijao tražeći slike, a vi nadam se čitajući i gledajući ih... Puno vam hvala za komentare prošlog posta i samo tako nastavite! Veliki pozdrav od mene!